Politica de returnare

Cum să returnezi și să schimbi mărfurile

Digital Designs se angajează să facă rapid și ușor pentru clienții noștri returnarea oricărui produs. Pentru aceasta, a fost elaborat și implementat un formular de retur foarte detaliat. Datorită acesteia, procedura de returnare de către cumpărător a unui produs nepotrivit sau inutil este întotdeauna clară, nu există erori sau defecțiuni. Dar pentru aceasta, trebuie mai întâi să completați corect un formular special. După aceea, clientul Digital Designs va putea returna produsele achiziționate într-o perioadă scurtă de timp, iar organizația va face o evaluare completă a situației neplăcute actuale.

Conducerea companiei este foarte conștientă de faptul că este aproape imposibil să sesizeze unele defecte în timpul achiziției sau primirii mărfurilor prin poștă. În plus, pot apărea cazuri în care problemele cu bunurile apar după expirarea perioadei stabilite în țară pentru returnarea bunurilor de către consumator, care este egal cu 14 zile. În astfel de situații, Digital Designs merge mereu în întâmpinarea clienților săi. Dar pentru aceasta, se recomandă păstrarea prezentării produsului, aspectul corespunzător al ambalajului acestuia, nu aruncați cutia, nu lipiți achiziția. Respectarea acestor condiții simple va ajuta la finalizarea rapidă și fără probleme a procedurii de returnare. Firma este întotdeauna gata să-și ajute clienții, să rezolve problemele litigioase în favoarea lor.

Costuri de livrare

Dacă produsul este defect, nu se potrivește cu mașina dvs. - plătim toate costurile.

Daca nu iti place marfa sau te razgandesti, platesti costurile companiei de transport.

De asemenea, vă recomandăm să citiți articolul despre cum să primiți mărfuri pe e-mail nou.

Procedura de returnare

  1. Anunta managerul (numar de telefon in antetul site-ului)
  2. Descărcați și completați certificatul de retur ;
  3. Atașați un cec sau o plată *;
  4. Trimiteți mărfurile împreună cu chestionarul către departamentul Nova Poshta;
  5. Raportați numărul TTN.

* - Cecul este luat în considerare

  • Plata de la banca (daca plata a fost prin banca);
  • Verifica fiscala (pe care l-ati primit pe VIBER);
  • Verificați din e-mailul nou.

Condiții de acceptare a returului

  1. Este interzisa lipirea peste ambalajul original cu banda adeziva (daca este colorata);
  2. Toate articolele trebuie împachetate în folie extensibilă. Dacă produsul este format din mai multe părți, fiecare parte trebuie ambalată separat;
  3. Este interzisă trimiterea mărfurilor cu ramburs;
  4. Plătiți pentru livrarea mărfurilor (cu excepția cazurilor de eroare sau bunuri defecte ale noastre)

Restituire

  • Rambursările sunt procesate în 3 până la 5 zile lucrătoare de la primirea articolului. În acest timp, facem o examinare și o inspecție.
  • Rambursările se fac EXCLUSIV pe un card PrivatBank sau pe un cont IBAN al oricărei alte bănci.

Politica de garanție a modelelor digitale

Digital Designs comercializează numai produse de înaltă calitate fabricate de producători reputați și cunoscuți - ErkulAuto, OmsaLine, Carmos, Meric... Pentru majoritatea produselor oferite de companie, clienților li se oferă o garanție oficială de la producător. Pentru diferite grupe de produse, mărci, mărfuri, există un tip de garanție și o perioadă de garanție, care este stabilită conform politicii de service a producătorului. Digital Designs recomandă insistent tuturor clienților săi să verifice perioada de garanție pentru fiecare produs. Puteți obține aceste informații de la managerul care a acceptat comanda. In plus, poate fi indicat pe site in descrierea produsului.

Shipping to EU

En-gros și cu amănuntul

Propriul depozit

Autentificare
Comanda de apel
Comandă