Tuning Peugeot 308 2007-2013

Sortare
Fără sortare
Filter
Neselectat
Filtrare după
Categorii de produse
Цена
от до RON
3
Numărul articolului: 5709603n
pret 414 RON
✅ În stoc
-
+
4
Numărul articolului: car8901

Selectați producătorul:

pret 211 RON
✅ În stoc
-
+
3
Numărul articolului: car2018

Selectați producătorul:

pret 151 RON
✅ În stoc
-
+
5
Numărul articolului: 97UN091SP

Alegeți o inscripție:

pret 158 RON
✅ În stoc
-
+
Produs universal
Numărul articolului: P2055106

Selectează mărimea:

pret 31 RON
✅ În stoc
-
+

A cumpăra tuning Peugeot 308 (Peugeot 308) în magazinul auto Daudio înseamnă a economisi până la 40%. Comerț cu ridicata și cu amănuntul, cel mai mic preț garantat în Ucraina, CSI, Europa, multe fotografii cu truse de caroserie, descrieri detaliate.

Vă oferim să cumpărați și să instalați cu propriile mâini - un kit de caroserie pentru praguri, huse pentru oglinzi, muluri, un spoiler aerodinamic și tot ce există în cabină: cotieră, autocolante pentru bord, perdele solare, covorașe din cauciuc.

Recenzie a Peugeot 308 de la compania de tuning DDaudio

Mașina a preluat predecesorul său la numărul 307 în 2007. Francezii nu au schimbat foarte mult exteriorul corpului, urmând calea continuității evolutive. Forma rotunjită și simplificată a modelului 307 a fost înlocuită de musculatura sculptată, subliniind ambițiile de conducere ale modelului 308. Farurile actualizate au devenit și mai agresive, iluminarea din spate în formă de lacrimă pare acum mai organică.

Peugeot 308 împarte un ampatament cu 307 (2608 mm), cu toate acestea, datorită suprapunerilor mari, lungimea mașinii a fost mărită cu 74 mm, lățimea crescând și cu 70 mm.

Interiorul profund modernizat se bucură de o ergonomie rafinată a scaunului șoferului, de o potrivire perfectă a panourilor și de spațiu în rândul din spate. Astfel, siguranța bună a modelului 307 (4 stele conform EuroNCAP) a fost serios îmbunătățită de specialiștii Peugeot, ceea ce a permis modelului 308 să treacă perfect examenul european de siguranță. Acest lucru a fost facilitat de introducerea unei protecții pasive în 3 zone, a unei izolații mai fiabile a compartimentului motorului și a unui set complet de până la 9 airbag-uri.

Versiunile interne ale Peugeot 308 sunt echipate cu unul dintre cele 3 motoare pe benzină cu o capacitate de 120 până la 160 CP. Motorul mai tânăr de 90 de cai putere al predecesorului său din noul model a fost desființat, considerându-l că nu este suficient de rapid pentru o mașină cu 100 kg mai grea. Noile motoare Peugeot se disting nu numai prin caracterul lor temperamental, ci și printr-o eficiență semnificativ crescută (de la 0,4 la 0,9 litri la 100 km, în funcție de ritmul de conducere). Singurul dezavantaj al centralei electrice de 120 CP. este o accelerație destul de lentă atunci când se lucrează cu o pereche de transmisie automată, altfel este dificil să se pretindă la motoare.

Aspectul extravagant și motoarele temperamentale nu sunt singurele avantaje ale modelului: toate configurațiile mașinilor franceze se disting printr-un preț foarte tentant.

În aprilie 2008, vânzările autovehiculului Peugeot 308 (Peugeot 308SW) au început în Europa. Motoarele de 1,4-1,6 litri instalate pe 308 SW produc 95-175 CP. Europenii au acces și la trei unități diesel cu o capacitate de 90-136 CP.

În 2010, a început producția inovatorului Peugeot 308 RC Z coupe - o mașină care a fost supranumită deja „Audi TT francez”, demonstrează în mod clar puterea realizărilor tehnologice ale companiei. Caroseria ușoară din fibră de carbon, fibră de carbon și aluminiu a redus greutatea mașinii de 4,2 metri la 1200 kg. Cu toate acestea, un turbodiesel pe benzină cu un volum foarte modest - 1,6 litri oferă performanțe dinamice excelente: 218 CP, accelerație la sute în 7 secunde și cuplu de până la 300 Nm.

Shipping to EU

En-gros și cu amănuntul

Propriul depozit

Autentificare
Comanda de apel
Comandă