Tuning Peugeot 206

Sortare
Fără sortare
Filter
Neselectat
Filtrare după
Categorii de produse
Цена
от до RON
4
Numărul articolului: car0162

Selectați producătorul:

pret 132 RON
✅ În stoc
-
+
4
Numărul articolului: car8129

Selectați producătorul:

pret 78 RON
✅ În stoc
-
+
2
Numărul articolului: 5702091

Selectați standard:

pret 175 RON
⚠️ În stoc, dar se termină
-
+
5
Numărul articolului: 97UN091SP

Alegeți o inscripție:

pret 159 RON
✅ În stoc
-
+
Înlocuirea mânerului TREPTE Peugeot 206 (aluminiu)
1
Numărul articolului: 5702001
pret 238 RON
⛔ Stoc epuizat, la comandă 10-14 zile

Vă oferim să cumpărați tuning pentru un Peugeot 206 - o mașină de clasă golf, care a debutat în 1998. Combinația dintre aspectul expresiv grațios și umplerea tehnologică modernă a permis modelului să se răspândească în întreaga lume cu un tiraj de peste 10 milioane de exemplare timp de aproape 20 de ani de viață.

Ce reglaj pentru Peugeot 206 (Peugeot 206) oferă magazinul nostru auto Daudio?

Toate accesoriile și trusele de caroserie prezentate în magazinul nostru sunt produse de calitate ale unor mărci cunoscute. Nu veți găsi un fals chinezesc de calitate scăzută la noi. Și toate prețurile sunt cu 20-40% mai mici decât pe alte site-uri similare, deoarece vindem tuning angro și cu amănuntul, suntem cea mai mare companie din Ucraina și un dealer oficial al tuturor produselor. Întotdeauna disponibil în depozitul nostru - capace din oțel cromat pentru faruri, picioare, semnalizatoare, oglinzi, mânere și praguri. Puteți cumpăra mulaje din oțel inoxidabil de la noi, totul pentru interior (autocolante pe bord, jaluzele, manetă schimbător de viteze, cotieră). O gamă largă de seturi de caroserie din plastic aerodinamic - spoiler, fustă (laterală, față și spate), amestec.

Există 6 soiuri de Peugeot 206 - sedan, hatchback, break, coupe-decapotabil și câteva modificări sportive.

  • Prima generație a reprezentantului francez al clasei „B” a fost echipată cu unul dintre cele trei motoare pe benzină de 1,1 (60 CP), 1,4 (75 CP) și 1,6 (90 CP) litri, sau unitate diesel de 1,9 litri de 70 de cai putere .
  • La scurt timp după lansarea Peugeot 206 în spatele unui hatchback, a fost lansată o versiune sportivă a mașinii - Peugeot 206 GTI (S16) cu un motor de 135 CP. volum de 2 litri (accelerație la „sute” în 8,4 secunde). Varianta GTI a fost produsă doar într-o versiune cu trei uși.
  • În 2000, a avut loc premiera versiunii coupe-cabriolet - CC. Pentru prima dată, specialiștii francezi au echipat o mașină de clasa B cu un acoperiș rigid pliabil. Centralele au fost reprezentate de un motor de 1,6 litri de 118 CP. și o unitate de doi litri din versiunea GTI cu o capacitate de 135 de forțe. Producția modelului Peugeot 206 coupe-decapotabil a fost întreruptă în 2006.
  • În 2001, familia celor „două sute șase” a fost completată cu un break - modelul Peugeot 206 SW (Station Wagon). Mașina este echipată cu unul dintre cele patru motoare pe benzină cu un volum de 1,1 până la 2 litri, cu o capacitate de 60 până la 135 CP, precum și motoare diesel cu un volum de 1,4 sau 2 litri (67 și 89 CP). În 2003, francezii au actualizat serios modelul, adăugând la linia unităților de putere un motor modern de 88 de cai putere de 1,4 litri, o cutie de viteze mai avansată și includând airbaguri cu perdea laterală în lista echipamentelor de bază, pe lângă o pereche de airbag-uri. Noua cutie de viteze inteligentă a modelului 206 a primit sistemul Tiptronic, iar dezvoltarea sa a fost realizată în cooperare cu inginerii Porsche.
  • Tot în 2003, cea mai puternică versiune a mașinii a fost prezentată publicului - Peugeot 206 RC cu un motor atmosferic, a cărui agilitate este estimată la 177 CP.206 RC este capabil să atingă 100 km / h în 7,4 secunde, maximul „tavanul” motorului este de 220 km / h
  • Cel mai popular model din familia 206 din Ucraina și din țările fostului CSI este Peugeot 206 Sedan, prezentat pentru prima dată la Salonul Auto de la Frankfurt din 2005. Producătorii auto francezi au decis să prelungească durata de viață a modelului transformând hatchback-ul într-un sedan special pentru Europa de Est, unde mașinile cu o caroserie similară sunt în mod tradițional la mare căutare. Ca urmare a transformării, sedanul a adăugat mai mult de 30 cm lungime, ceea ce a afectat în mod favorabil capacitatea portbagajului (405 litri). Cu toate acestea, unele opțiuni de trapă (în special, ABS în versiunea de bază) au fost victime ale reducerii maxime a costului mașinii. Sunt instalate motoare Pltcm 2 - un 1,4 litri (75 CP, funcționează numai în tandem cu o transmisie manuală) și o unitate de 1,6 litri mai energică (110 CP, pe lângă „mecanica” poate fi echipată cu o transmisie automată) .

Livrare

Shipping to EU

En-gros și cu amănuntul

Propriul depozit

Autentificare
Comanda de apel
Comandă